Strona wykorzystuje pliki cookies.Nie pokazuj tego komunikatu ponownie ×

Regulamin Zawodów "FESTIWAL BIEGOWY W DOBREJ - NORDIC WALKING"

FESTIWAL BIEGOWY W DOBREJ

 „ Z KUSOCIŃSKIM W ZAWODY PRZEZ SZKOLNE PRZESZKODY”

Marsz Nordic Walking im. Janusza Kusocińskiego - 3 km – 16:50

Dobra, 28.05.2023 (niedziela)

 

Realizacja projektu nieinwestycyjnego nr 23 z Budżetu Obywatelskiego Gminy Dobra – edycja 2023

Wszyscy mieszkańcy zameldowani w Gminie Dobra zwolnieni są z opłaty startowej przy zgłoszeniu drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl do 15.05.2023 do godz. 23:59,

po tym terminie obowiązuje opłata startowa zgodnie z regulaminem.

 

1. Cele zawodów:

- Uczczenie Pamięci Janusza Kusocińskiego – Mistrza Olimpijskiego z Los Angeles w biegu na 10 km,

- popularyzacja marszu Nordic Walking jako najprostszej formy ruchu oraz rekreacji ruchowej jako jednego

  z elementów zdrowego trybu życia,

- promowanie aktywności fizycznej świeżym powietrzu w okolicznościach lasu i przyrody,

- umożliwienie sprawdzenia swoich sił i możliwości w rywalizacji sportowej,

- zachęcenie mieszkańców Gminy Dobra i innych miejscowości do uprawiania rekreacji fizycznej,

- promowanie zdrowego odżywiania,

- prelekcje na temat chorób cywilizacyjnych: otyłość, miażdżyca, cukrzyca, nowotwory złośliwe, alergie                      

  i depresje,

-  promowanie idei „Fair Play” czystej i uczciwej rywalizacji jako nadrzędnej wartości w sporcie i życiu    

   codziennym.

 

2. Organizator:

- Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej

- Rada rodziców przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej

   ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra

- Stowarzyszenie Aktywni Dobra – polub fanpage Aktywni Dobra – informacje na bieżąco o festiwalu!

   e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com

Link do filmu i zdjęć z poprzedniego festiwalu:

https://www.facebook.com/Zachodniopomorska.TVR/videos/533182821656010/

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.665591604935521&type=3

 

3. Współorganizatorzy:

 - Urząd Gminy w Dobrej

- Stowarzyszenie Fani Formy

 - Sołectwo Grzepnica

 - Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej

 - LZS Dobra

 - Hufiec Police ZHP

 - Nadleśnictwo Trzebież

 - KS Ehrle Dobra Szczecińska

- Ochotnicza Straż Pożarna GRYF w Szczecinie

- Komisariat Policji w Mierzynie

- Ochotnicza Straż Pożarna w Dobrej

- Ochotnicza Straż Pożarna w Wołczkowie

- Straż Gminna w Dobrej

 

4. Patronat medialny

- TVR Zachodniopomorska Telewizja Regionalna

- GminaDobra24.pl

- Mierzyn24.pl

- Bezrzecze24.pl

- Niezależny dziennik lokalny – Mierzyn.pl

- Ekipa fotografów -Foto Info Biegowe

- Lubuski Portal Biegowy – www.lubuskiportal.fc.pl

5. Sponsorzy i partnerzy:

- Krawczyk Nieruchomości - Iowona i Michał Krawczyk

- Maximus SPA w Dziwnówku

- GF ENERGIA – Paliwa HURT DETAL – Łukasz Górski

- Usługi Transportowe HDS Usługi Dźwigowe Norbert Ciesiółka

- ALFADACHY.PL – zakład usług dekarskich i prac na wysokości

- Avipl Teresa Gutkowska – TRANSPORT – LOGISTYKA

- HiCOPY Szczecin

- Szkoła Pływania BOKOSPORT

- AX MED Normobaria Szczecin

 - SMG   ARCHITEKCI  sp. z o.o.

- GEO LAB – INŻYNIERIA DROGOWA

- Vienna House by Wyndham Amber Baltic Międzyzdroje

- Sklep Spożywczy „ALF” w Dobrej – LEWIATAN

- ECOWEST DEVELOPMENT

- F.H.U. EL-GRAS – HURTOWNIA ELEKTRYCZNA - TOMASZ SKUPIŃSKI, GRZEGORZ WASILEWSKI

- MDO GROUP

- TENZI – profesjonalne środki czystości

- Koło LZS w Dobrej

- Piątnica - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

- Restauracja Stylowa w Dobrej

- Sołectwo Grzepnica

- Weronika i Przemysław Bąk

- CDN Piotr Klepacz & Grzegorz Szotta w Dobrej

- ANGIELSKI-DOBRA.PL

- XS Studio Formy i Urody w Dobrej

- Mustang Małgorzata Nowak w Dobrej

- HAIR & SHINE Izabela Chytra w Dobrej

- TBM - Tomasz Miszkiewicz

- Adrian Skorza

- Salon Fryzjerski Wiktoria w Dobrej

- Sabina Makowska - cegła klinkierowa ręcznie formowana

- Grzegorz Mazurowski

- Magnolia Gabinety Dentystyczne Police - dentysta, stomatolog, protezy, implanty

- AX MED Normobaria Szczecin

- EVENT PARTNER Piotr Witkowski

- Bar u Urbana – Lubieszyn 21

- Jumar Mierzyn

- FitBox Studio w Dobrej

6. Imprezy towarzyszące:

Biegi przełajowe dla dzieci w 24-ch kategoriach wiekowych:  2020-2019 - 150 m dz., 2020-2019 - 150 m ch.,

2018 - 250 m dz., 2018 - 250 m ch., 2017 - 250 m dz., 2017 - 250 m ch., 2016 - 300 m dz., 2016 - 300 m ch.,

2015 - 350 m dz., 2015 - 350 m ch., 2014 - 350 m dz., 2014 - 350 m ch., 2013 - 500 m dz., 2013 - 500 m ch.,

2012 - 500 m dz., 2012 - 500 m ch., 2011 - 700 m dz., 2011 - 1000 m ch., 2010 - 700 m dz., 2010 - 1000 m ch.,

2009 - 700 m dz., 2009 - 1000 m ch., 2008 - 700 m dz., 2008 - 1000 m ch.,

Bieg im. Janusza Kusocińskiego na dystansie 5 km w kategorii kobiet i mężczyzn.

 

7. Odbiór pakietów:

 - 28.05.2023 r. (niedziela) – biuro zawodów w godz. 12:00 – 16:00

 

8. Termin i miejsce:

 - Dobra,  28.05.2023 r. (niedziela)

 - Start do Marszu Nordic Walking im. Janusza Kusocińskiego – 3 km – godz. 16:50

 - Kompleks Sportowy w Dobrej przy ul. Sportowej 9

 

9. Zasady uczestnictwa:

 - w zawodach może wziąć udział każdy pełnoletni zawodnik, który: zgłosi się do marszu przy

 pomocy formularza zgłoszeniowego oraz podpisze oświadczenie o marszu na własną odpowiedzialność (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101 poz. 1095),

- zawodnicy w wieku poniżej 18 lat (którzy w dniu marszu nie osiągnęli jeszcze pełnoletniości) zobowiązani są do posiadania pozwolenia na udział od rodziców lub prawnych opiekunów, z ich podpisem,

- uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora oraz na wykorzystanie ich wizerunku w celu promocji Festiwalu Biegowego w Dobrej ,,Marsz Nordic Walking

im. Janusza Kusocińskiego na dystansie 3 km” oraz dokumentowania zawodów.

 

10. Uczestnictwo:

- zgłoszenia można dokonać drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl

- po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o wysłanie wiadomości tekstowej sms o treści (imię i nazwisko – marsz)

  pod nr tel. 509989109. Na podany nr telefonu wyślemy Państwu dodatkowe bardzo ważne informacje  

  organizacyjne, poinformujemy o dodatkowych nagrodach w ramach pozyskanych dalszych sponsorów.

- termin zgłoszeń internetowych do 21.05.2023 r.

opłaty:

 

- do 15.05.2023 do godz. 23:59 – opłata 20 zł

(wszyscy mieszkańcy zameldowani w Gminie Dobra zwolnieni są z opłaty startowej przy zgłoszeniu drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl do 15.05.2023 do godz. 23:59), po tym terminie obowiązuje opłata startowa zgodnie z regulaminem)

 

- do 21.05.2023 do godz. 23:59 – opłata 40 zł

 

Od 22.05.2023 r., zapisy w dniu zawodów - w biurze zawodów (Kompleks Sportowy w Dobrej przy      ul. Sportowej 9) w godz. 12:00 – 16:00 (jeśli wcześniej nie zostanie osiągnięty limit zawodników – 200 osób) - opłata 60 zł

 

Opłaty należy dokonać po zapisaniu się na marsz pod adresem https://www.sport-time.com.pl/. Przelewy za opłatę startową wykonuje się podczas rejestracji za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Przelewy24. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.

 Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dokument potwierdzający tożsamość.

- zgłoszenie jest ważne po dokonaniu opłaty startowej

- organizator ogłasza limit startujących  – 200 osób (opłaconych)

 

 

11. Dystans oraz trasa marszu:

  Dystans – 3km, trasa płaska, będzie przebiegać wewnątrz i poza Kompleksem Sportowym w Dobrej przy         

  ul. Sportowej 9 (95% - miękkie podłoże, 5% asfalt/polbruk.

 

12. Klasyfikacja końcowa i nagrody:

- każdy uczestnik marszu otrzyma pamiątkowy medal,

- wśród wszystkich uczestników, którzy ukończą marsz rozlosowane zostaną wartościowe nagrody rzeczowe,

- klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (I-III miejsce) dyplomy, puchary/statuetki,

- w kategorii Gmina Dobra dekorowanych będzie pierwszych trzech zawodników oraz zawodniczek –

dyplomy, puchar/statuetka,

- najmłodszy uczestnik – dyplom, puchar/statuetka,

- najstarszy uczestnik – dyplom, puchar/statuetka,

 

13. Pakiet startowy:

- każdy uczestnik marszu otrzyma pamiątkowy medal,

- każdy uczestnik marszu otrzyma w pakiecie startowym: numer startowy, agrafki, karteczkę startową z

imieniem i nazwiskiem, którą należy oddać po przekroczeniu linii mety dla sędziego, gadżet z logo biegu,

opaskę na głowę do uprawiania rekreacji fizycznej, baton energetyczny, butelka wody mineralnej,

- organizator zapewnia uczestnikom bezpłatną fotorelacje zdjęciową,

- wśród wszystkich uczestników, którzy ukończą marsz rozlosowane zostaną wartościowe nagrody rzeczowe.

14. Zasady finansowania:

koszty organizacji pokrywa organizator

 

15. Postanowienia końcowe:

- zawody odbywać się będą bez względu na warunki atmosferyczne,

- obowiązek ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii zawodników,

- organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki,

- organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec Uczestników Marszu. Jednocześnie

informuje, iż nie zapewnia jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego lub od odpowiedzialności

cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, poniesienia śmierci lub poniesienia jakichkolwiek

strat bądź szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością i/lub uczestnictwem w marszu,

- organizator zastrzega sobie prawo do zezwolenia personelowi medycznemu i paramedycznemu zatrudnionemu

w imieniu Organizatora do udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub wykonania innych zabiegów

medycznych, także transportu Uczestnika poszkodowanego w bezpieczne miejsce,

decyzje personelu medycznego dotyczące dopuszczenia lub kontynuowania marszu podczas imprezy są

ostateczne i nieodwołalne,

- uczestnik posiada aktualne badania lekarskie dopuszczające do startu w marszu lub podpisze własnoręcznie

oświadczenie o braku przeciwwskazań do udziału w marszu,

- młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna,

- organizator zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu oraz jego interpretacji,

- przepisanie pakietu możliwe jest do dnia 21.05.2023 r.,

- wszystkie kwestie sporne nie opisane w regulaminie rozstrzyga Organizator.

 

16. Rozpowszechnienie i udostępnienie wizerunku:

- uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo

wizerunku. Uczestnik udziela Organizatorowi i podmiotom/partnerom współpracującym niewyłącznej,

nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji na wykorzystanie utrwalonego wizerunku na następujących

polach eksploatacji:

- utrwalanie i zwielokrotnienie jakąkolwiek znaną techniką oraz rozpowszechnianie w dowolnej formie,

- udostępnianie sponsorom oraz oficjalnym partnerom egzemplarza lub kopii, na której utrwalono wizerunek,

w celu wykorzystania do promocji sponsora lub oficjalnego partnera w zakresie jego udziału w imprezie,

- wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej, zwielokrotnianie zapisu utrwalonego

- publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne

udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie

- zamieszczanie i publikowanie w prasie, na stronach internetowych, plakatach i bilbordach, emisja w

przekazach telewizyjnych i radiowych,

- publikowanie zdjęć uczestnika z udziału w biegu w postaci zdjęć z trasy.

17. Kontakt:

Bogusław Kozioł, tel. 509989109, e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com

Bartosz Bryśkiewicz, tel. 504573194, e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com