FESTIWAL BIEGOWY W DOBREJ
„ Z KUSOCIŃSKIM W ZAWODY PRZEZ SZKOLNE PRZESZKODY”
Marsz Nordic Walking im. Janusza Kusocińskiego - 3 km – 16:50
Dobra, 28.05.2023 (niedziela)
Realizacja projektu nieinwestycyjnego nr 23 z Budżetu Obywatelskiego Gminy Dobra – edycja 2023
Wszyscy mieszkańcy zameldowani w Gminie Dobra zwolnieni są z opłaty startowej przy zgłoszeniu drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl do 15.05.2023 do godz. 23:59,
po tym terminie obowiązuje opłata startowa zgodnie z regulaminem.
1. Cele zawodów:
- Uczczenie Pamięci Janusza Kusocińskiego – Mistrza Olimpijskiego z Los Angeles w biegu na 10 km,
- popularyzacja marszu Nordic Walking jako najprostszej formy ruchu oraz rekreacji ruchowej jako jednego
z elementów zdrowego trybu życia,
- promowanie aktywności fizycznej świeżym powietrzu w okolicznościach lasu i przyrody,
- umożliwienie sprawdzenia swoich sił i możliwości w rywalizacji sportowej,
- zachęcenie mieszkańców Gminy Dobra i innych miejscowości do uprawiania rekreacji fizycznej,
- promowanie zdrowego odżywiania,
- prelekcje na temat chorób cywilizacyjnych: otyłość, miażdżyca, cukrzyca, nowotwory złośliwe, alergie
i depresje,
- promowanie idei „Fair Play” czystej i uczciwej rywalizacji jako nadrzędnej wartości w sporcie i życiu
codziennym.
2. Organizator:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej
- Rada rodziców przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej
ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra
- Stowarzyszenie Aktywni Dobra – polub fanpage Aktywni Dobra – informacje na bieżąco o festiwalu!
e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com
Link do filmu i zdjęć z poprzedniego festiwalu:
https://www.facebook.com/Zachodniopomorska.TVR/videos/533182821656010/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.665591604935521&type=3
3. Współorganizatorzy:
- Urząd Gminy w Dobrej
- Stowarzyszenie Fani Formy
- Sołectwo Grzepnica
- Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej
- LZS Dobra
- Hufiec Police ZHP
- Nadleśnictwo Trzebież
- KS Ehrle Dobra Szczecińska
- Ochotnicza Straż Pożarna GRYF w Szczecinie
- Komisariat Policji w Mierzynie
- Ochotnicza Straż Pożarna w Dobrej
- Ochotnicza Straż Pożarna w Wołczkowie
- Straż Gminna w Dobrej
4. Patronat medialny
- TVR Zachodniopomorska Telewizja Regionalna
- GminaDobra24.pl
- Mierzyn24.pl
- Bezrzecze24.pl
- Niezależny dziennik lokalny – Mierzyn.pl
- Ekipa fotografów -Foto Info Biegowe
- Lubuski Portal Biegowy – www.lubuskiportal.fc.pl
5. Sponsorzy i partnerzy:
- Krawczyk Nieruchomości - Iowona i Michał Krawczyk
- Maximus SPA w Dziwnówku
- GF ENERGIA – Paliwa HURT DETAL – Łukasz Górski
- Usługi Transportowe HDS Usługi Dźwigowe Norbert Ciesiółka
- ALFADACHY.PL – zakład usług dekarskich i prac na wysokości
- Avipl Teresa Gutkowska – TRANSPORT – LOGISTYKA
- HiCOPY Szczecin
- Szkoła Pływania BOKOSPORT
- AX MED Normobaria Szczecin
- SMG ARCHITEKCI sp. z o.o.
- GEO LAB – INŻYNIERIA DROGOWA
- Vienna House by Wyndham Amber Baltic Międzyzdroje
- Sklep Spożywczy „ALF” w Dobrej – LEWIATAN
- ECOWEST DEVELOPMENT
- F.H.U. EL-GRAS – HURTOWNIA ELEKTRYCZNA - TOMASZ SKUPIŃSKI, GRZEGORZ WASILEWSKI
- MDO GROUP
- TENZI – profesjonalne środki czystości
- Koło LZS w Dobrej
- Piątnica - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
- Restauracja Stylowa w Dobrej
- Sołectwo Grzepnica
- Weronika i Przemysław Bąk
- CDN Piotr Klepacz & Grzegorz Szotta w Dobrej
- ANGIELSKI-DOBRA.PL
- XS Studio Formy i Urody w Dobrej
- Mustang Małgorzata Nowak w Dobrej
- HAIR & SHINE Izabela Chytra w Dobrej
- TBM - Tomasz Miszkiewicz
- Adrian Skorza
- Salon Fryzjerski Wiktoria w Dobrej
- Sabina Makowska - cegła klinkierowa ręcznie formowana
- Grzegorz Mazurowski
- Magnolia Gabinety Dentystyczne Police - dentysta, stomatolog, protezy, implanty
- AX MED Normobaria Szczecin
- EVENT PARTNER Piotr Witkowski
- Bar u Urbana – Lubieszyn 21
- Jumar Mierzyn
- FitBox Studio w Dobrej
6. Imprezy towarzyszące:
Biegi przełajowe dla dzieci w 24-ch kategoriach wiekowych: 2020-2019 - 150 m dz., 2020-2019 - 150 m ch.,
2018 - 250 m dz., 2018 - 250 m ch., 2017 - 250 m dz., 2017 - 250 m ch., 2016 - 300 m dz., 2016 - 300 m ch.,
2015 - 350 m dz., 2015 - 350 m ch., 2014 - 350 m dz., 2014 - 350 m ch., 2013 - 500 m dz., 2013 - 500 m ch.,
2012 - 500 m dz., 2012 - 500 m ch., 2011 - 700 m dz., 2011 - 1000 m ch., 2010 - 700 m dz., 2010 - 1000 m ch.,
2009 - 700 m dz., 2009 - 1000 m ch., 2008 - 700 m dz., 2008 - 1000 m ch.,
Bieg im. Janusza Kusocińskiego na dystansie 5 km w kategorii kobiet i mężczyzn.
7. Odbiór pakietów:
- 28.05.2023 r. (niedziela) – biuro zawodów w godz. 12:00 – 16:00
8. Termin i miejsce:
- Dobra, 28.05.2023 r. (niedziela)
- Start do Marszu Nordic Walking im. Janusza Kusocińskiego – 3 km – godz. 16:50
- Kompleks Sportowy w Dobrej przy ul. Sportowej 9
9. Zasady uczestnictwa:
- w zawodach może wziąć udział każdy pełnoletni zawodnik, który: zgłosi się do marszu przy
pomocy formularza zgłoszeniowego oraz podpisze oświadczenie o marszu na własną odpowiedzialność (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101 poz. 1095),
- zawodnicy w wieku poniżej 18 lat (którzy w dniu marszu nie osiągnęli jeszcze pełnoletniości) zobowiązani są do posiadania pozwolenia na udział od rodziców lub prawnych opiekunów, z ich podpisem,
- uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora oraz na wykorzystanie ich wizerunku w celu promocji Festiwalu Biegowego w Dobrej ,,Marsz Nordic Walking
im. Janusza Kusocińskiego na dystansie 3 km” oraz dokumentowania zawodów.
10. Uczestnictwo:
- zgłoszenia można dokonać drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl
- po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o wysłanie wiadomości tekstowej sms o treści (imię i nazwisko – marsz)
pod nr tel. 509989109. Na podany nr telefonu wyślemy Państwu dodatkowe bardzo ważne informacje
organizacyjne, poinformujemy o dodatkowych nagrodach w ramach pozyskanych dalszych sponsorów.
- termin zgłoszeń internetowych do 21.05.2023 r.
opłaty:
- do 15.05.2023 do godz. 23:59 – opłata 20 zł
(wszyscy mieszkańcy zameldowani w Gminie Dobra zwolnieni są z opłaty startowej przy zgłoszeniu drogą elektroniczną poprzez rejestrację na stronie www.sport-time.com.pl do 15.05.2023 do godz. 23:59), po tym terminie obowiązuje opłata startowa zgodnie z regulaminem)
- do 21.05.2023 do godz. 23:59 – opłata 40 zł
Od 22.05.2023 r., zapisy w dniu zawodów - w biurze zawodów (Kompleks Sportowy w Dobrej przy ul. Sportowej 9) w godz. 12:00 – 16:00 (jeśli wcześniej nie zostanie osiągnięty limit zawodników – 200 osób) - opłata 60 zł
Opłaty należy dokonać po zapisaniu się na marsz pod adresem https://www.sport-time.com.pl/. Przelewy za opłatę startową wykonuje się podczas rejestracji za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Przelewy24. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dokument potwierdzający tożsamość.
- zgłoszenie jest ważne po dokonaniu opłaty startowej
- organizator ogłasza limit startujących – 200 osób (opłaconych)
11. Dystans oraz trasa marszu:
Dystans – 3km, trasa płaska, będzie przebiegać wewnątrz i poza Kompleksem Sportowym w Dobrej przy
ul. Sportowej 9 (95% - miękkie podłoże, 5% asfalt/polbruk.
12. Klasyfikacja końcowa i nagrody:
- każdy uczestnik marszu otrzyma pamiątkowy medal,
- wśród wszystkich uczestników, którzy ukończą marsz rozlosowane zostaną wartościowe nagrody rzeczowe,
- klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (I-III miejsce) dyplomy, puchary/statuetki,
- w kategorii Gmina Dobra dekorowanych będzie pierwszych trzech zawodników oraz zawodniczek –
dyplomy, puchar/statuetka,
- najmłodszy uczestnik – dyplom, puchar/statuetka,
- najstarszy uczestnik – dyplom, puchar/statuetka,
13. Pakiet startowy:
- każdy uczestnik marszu otrzyma pamiątkowy medal,
- każdy uczestnik marszu otrzyma w pakiecie startowym: numer startowy, agrafki, karteczkę startową z
imieniem i nazwiskiem, którą należy oddać po przekroczeniu linii mety dla sędziego, gadżet z logo biegu,
opaskę na głowę do uprawiania rekreacji fizycznej, baton energetyczny, butelka wody mineralnej,
- organizator zapewnia uczestnikom bezpłatną fotorelacje zdjęciową,
- wśród wszystkich uczestników, którzy ukończą marsz rozlosowane zostaną wartościowe nagrody rzeczowe.
14. Zasady finansowania:
- koszty organizacji pokrywa organizator
15. Postanowienia końcowe:
- zawody odbywać się będą bez względu na warunki atmosferyczne,
- obowiązek ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii zawodników,
- organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki,
- organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec Uczestników Marszu. Jednocześnie
informuje, iż nie zapewnia jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego lub od odpowiedzialności
cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, poniesienia śmierci lub poniesienia jakichkolwiek
strat bądź szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością i/lub uczestnictwem w marszu,
- organizator zastrzega sobie prawo do zezwolenia personelowi medycznemu i paramedycznemu zatrudnionemu
w imieniu Organizatora do udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub wykonania innych zabiegów
medycznych, także transportu Uczestnika poszkodowanego w bezpieczne miejsce,
decyzje personelu medycznego dotyczące dopuszczenia lub kontynuowania marszu podczas imprezy są
ostateczne i nieodwołalne,
- uczestnik posiada aktualne badania lekarskie dopuszczające do startu w marszu lub podpisze własnoręcznie
oświadczenie o braku przeciwwskazań do udziału w marszu,
- młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna,
- organizator zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu oraz jego interpretacji,
- przepisanie pakietu możliwe jest do dnia 21.05.2023 r.,
- wszystkie kwestie sporne nie opisane w regulaminie rozstrzyga Organizator.
16. Rozpowszechnienie i udostępnienie wizerunku:
- uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo
wizerunku. Uczestnik udziela Organizatorowi i podmiotom/partnerom współpracującym niewyłącznej,
nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji na wykorzystanie utrwalonego wizerunku na następujących
polach eksploatacji:
- utrwalanie i zwielokrotnienie jakąkolwiek znaną techniką oraz rozpowszechnianie w dowolnej formie,
- udostępnianie sponsorom oraz oficjalnym partnerom egzemplarza lub kopii, na której utrwalono wizerunek,
w celu wykorzystania do promocji sponsora lub oficjalnego partnera w zakresie jego udziału w imprezie,
- wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej, zwielokrotnianie zapisu utrwalonego
- publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne
udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie
- zamieszczanie i publikowanie w prasie, na stronach internetowych, plakatach i bilbordach, emisja w
przekazach telewizyjnych i radiowych,
- publikowanie zdjęć uczestnika z udziału w biegu w postaci zdjęć z trasy.
17. Kontakt:
- Bogusław Kozioł, tel. 509989109, e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com
- Bartosz Bryśkiewicz, tel. 504573194, e-mail: festiwalbiegowywdobrej@gmail.com